Responzivni dizajn – zašto vaš sajt mora savršeno da radi na mobilnom telefonu?

Meni

Mobilni uređaji odavno nisu u zapećku kada je reč o posetama sajtovima.
Ako vaš sajt nije optimizovan za mobilne telefone gubite više od pola potencijalnih posetilaca još pre nego što vide vašu ponudu.

Statistike kažu:

  • u proseku 65% internet saobraćaja dolazi s mobilnih uređaja,
  • 53% korisnika napušta sajt ako se ne učita u 3 sekunde,
  • prvi utisak o brendu danas se najčešće stvara na mobilnom ekranu.

Šta znači da je sajt „responzivan“?

Responzivni dizajn znači da se sajt automatski prilagođava ekranu – bilo da ga gledate na telefonu, tabletu ili desktopu. Bez zumiranja, klizanja levo-desno i frustracija.

To uključuje:

  • Fleksibilne rasporede elemenata
  • Veće dugmiće i lakšu navigaciju prstom
  • Tekst koji se lako čita
  • Optimizovane slike koje se brzo učitavaju

Šta sve gubite ako sajt nije prilagođen za mobilne?

  • Niži rang na Google-u (mobilna optimizacija je faktor za rangiranje)
  • Loše korisničko iskustvo
  • Manji broj upita, porudžbina ili zakazanih termina
  • Osećaj da vaš brend nije „u korak sa vremenom“

Kako da proverite svoj sajt?

  1. Otvorite ga na telefonu – da li izgleda čisto, čitljivo i funkcionalno?
  2. Koristite besplatne alate
  3. Pitajte prijatelje da budu iskreni

 

Mobilni dizajn nije dodatak – to je osnova

Vaš sajt mora da radi savršeno na mobilnom jer to je prvi (a često i jedini) kontakt koji korisnik ima sa vama.

Responzivni dizajn je ono što pretvara posetioca u klijenta ili ga zauvek gubite.

U 2025. nema opravdanja da vaš sajt ne radi besprekorno na svakom uređaju.

Autor teksta:

Treba ti sajt? Imate pitanje za mene?

Ako vam je potrebna pomoć oko izrade sajta ili imate bilo kakvo pitanje vezano za vaš online projekat, slobodno me kontaktirajte.

Ovde sam da vam pružim profesionalnu podršku i odgovorim na sva vaša pitanja.

Hajde da zajedno kreiramo rešenje koje odgovara vašim potrebama i ciljevima!