Izrada sajta za nekretnine – Kako do moćne online prezentacije koja prodaje

Meni

Izrada sajta za nekretnine je više od pukog postavljanja slika stanova i kuća na internet. To je proces u kojem se pažljivo gradi poverenje, kredibilitet i korisničko iskustvo. U današnje vreme, kada je gotovo svaka kupovina nekretnine povezana sa online pretragom, kvalitetan sajt je postao nezaobilazan alat svake ozbiljne agencije.

Ljudi danas ne kupuju stanove preko oglasa u novinama. Oni pretražuju, upoređuju, gledaju fotografije, proveravaju lokacije i kontaktiraju agencije isključivo online. A vi, kao vlasnik agencije, morate biti tamo gde su oni – i to sa sajtom koji ne samo da izgleda profesionalno, već i funkcioniše savršeno.

Profesionalan sajt je vaš najvažniji agent

Vaš sajt za nekretnine je često prvi kontakt koji potencijalni klijent ima sa vašom agencijom. Ako sajt deluje neorganizovano, zbunjujuće ili zastarelo, korisnik će vas u sekundi napustiti i otići kod konkurencije. S druge strane, ako mu odmah ponudi jednostavno pretraživanje, jasne informacije i profesionalan prikaz nekretnina, povezaćete se sa njim već pri prvom kliku.

Sajt mora da radi za vas 24 sata dnevno. Da prima upite, prikazuje aktuelnu ponudu, daje precizne informacije i uverava posetioce da su na pravom mestu. Zato je kvalitetna izrada sajta za nekretnine zapravo najpametnija investicija u marketing koju možete da napravite.

Pogledajte primere naših sajtova za agencije za nekretnine

apim scaled
Izrada web sajta za nekretnine u Crnoj Gori

Šta čini jedan sajt za nekretnine zaista uspešnim?

Kvalitetan sajt mora da odgovori na potrebe vaših klijenata i da im omogući da u najkraćem mogućem roku pronađu ono što traže. To znači da mora da bude pregledan, brz, optimizovan za sve uređaje i jednostavan za korišćenje. Ljudi koji traže stan ne žele da gube vreme. Žele jasne filtere, tačne podatke, dobre fotografije i kontakt na dohvat ruke.

Pored toga, važno je da sajt ima mogućnost brzog ažuriranja, jer se ponuda nekretnina često menja. Mora postojati opcija da lako dodajete, menjate i brišete oglase, bez komplikovanih procedura. Ako vam je za svaku izmenu potreban programer, to postaje problem.

Dobar sajt za nekretnine takođe mora biti povezan sa društvenim mrežama. Ne zato što je to moderno, već zato što korisnici sve češće upravo preko Instagrama ili Facebooka dolaze do ponuda i žele da ih samo jednim klikom otvore na vašem sajtu.

WordPress – logičan izbor za moderne agencije

Većina uspešnih sajtova za nekretnine danas se pravi na WordPress platformi. Razlog za to je jednostavan – lako se koristi, izuzetno je prilagodljiv i omogućava da sajt izgleda tačno onako kako vi želite. Dodatno, WordPress ima veliku bazu dodataka koji omogućavaju naprednu pretragu, povezivanje sa Google mapama, automatsko deljenje na mrežama i još mnogo toga.

Naravno, ako imate specifične zahteve, moguće je razviti i potpuno prilagođeno rešenje. U nekim slučajevima, kada agencija ima sopstveni softver za upravljanje ponudom, pravimo integraciju kroz API kako bi sve radilo automatski.

Pogledajte primere naših sajtova za agencije za nekretnine

sajt za nekretnine scaled
Izrada web sajta za nekretnine u Beogradu

Da li je SEO važan za sajt za nekretnine?

Bez ikakve sumnje – da. Ako želite da se pojavite u rezultatima kada neko u Google pretrazi ukuca „stan za prodaju Beograd“ ili „izdavanje lokala Novi Sad“, morate imati dobru SEO osnovu.

To podrazumeva da sajt ima pravilnu strukturu, optimizovane naslove i opise, da su slike dobro podešene, i da imate kvalitetan sadržaj koji je pisan upravo za vašu ciljnu grupu. Još bolje, redovno vođenje bloga i deljenje korisnih saveta iz sveta nekretnina dodatno pomaže da vas Google prepozna kao relevantan izvor i da vas rangira bolje.

A šta sa mobilnim korisnicima?

Preko 70% ljudi danas pretražuje sa mobilnog telefona. Ako sajt ne izgleda dobro na mobilnom, ako je spor ili se elementi ne prikazuju kako treba, gotovo sigurno ćete izgubiti potencijalnog klijenta.

Mobilna verzija sajta mora da bude brza, pregledna i laka za korišćenje. Meni treba da se lako otvara, filteri da funkcionišu bez greške, slike da se učitavaju brzo, a kontakt forme da se popunjavaju bez problema. Ako se sve ovo ispuni, korisnik će bez razmišljanja ostaviti svoj broj telefona i tražiti da ga kontaktirate.

Kako održavati aktuelnu ponudu na sajtu?

Najgore što možete da imate na sajtu jeste oglas za nekretninu koja je već prodata. To ne samo da stvara konfuziju, već ostavlja utisak neozbiljnosti.

Zato sajt mora imati jednostavan sistem za ažuriranje – bilo ručno, bilo automatski. Postoje i rešenja gde sajt putem sinhronizacije sa vašim softverom za upravljanje nekretninama automatski prikazuje samo ono što je trenutno dostupno, sa sve tačnim cenama, slikama i opisima.

Ažurnost je ključ poverenja.

Ako imate agenciju za nekretnine i još uvek nemate profesionalan sajt – vreme je da to promenite. Kvalitetan sajt vam može doneti više upita, više ozbiljnih klijenata i veću konverziju.

A ako već imate sajt, ali on ne daje rezultate – možda je vreme za osvežavanje ili kompletnu rekonstrukciju.

Bilo da krećete od nule ili želite da poboljšate ono što već imate, izrada sajta za nekretnine je projekat koji zaslužuje pažnju. Jer taj sajt postaje vaša digitalna agencija, dostupna svima, uvek i svuda.

Imate ideju za sajt? Ili vam je potreban profesionalan sajt za agenciju za nekretnine koji zaista prodaje?

Pozovite nas ili nam pišite – rado ćemo saslušati vaše potrebe, odgovoriti na sva pitanja i predložiti optimalno rešenje.

Autor teksta: